فائزون | کلمات کلیدی
نتیجه جستجوی کلیدواژه:رزمایش اقتدار
رزمایش اقتدار

رزمایش اقتدار بسیج در زاهدان برگزار شد

هم‌زمان با سراسر کشور رزمایش اقتدار بسیج در زاهدان برگزار شد.

فائزون

بسیج مهمترین سرمایه نظام و انقلاب است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: بسیج یادگار امام راحل (ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام و انقلاب است.

رزمایش

رزمایش علمی شهید میرحسینی در سیستان وبلوچستان اجرا می شود/ اهدای ۲۰ هزار بسته کمک آموزشی به دانش آموزان مناطق محروم و سیل زده

در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رزمایش علمی "شهید میرحسینی" با اهدای بسته های کمک آموزشی ویژه دانش آموزان مناطق محروم و سیل زده در سیستان وبلوچستان اجرا می شود.

رزمایش

رزمایش محمد رسول الله (ص)؛ یکی از بزرگترین صحنه های عملیاتی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور

با اجرای مراحل گوناگون بزرگترین رزمایش مشترک و ترکیبی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با عنوان مقدس "محمد رسول الله (ص)"، یکی از بزرگ ترین صحنه های تمرین موات عملیاتی این نیرو در منطقه جنوب شرق کشور برگزار شد.

رزمایش

آغاز رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه در استان‌های جنوبی کشور

سردار عباس نیلفروشان از برگزاری رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ از صبح امروز دوشنبه ۲۹ آذر ماه به مدت پنج روز در سواحل خلیج فارس، تنگه هرمز و منطقه عمومی استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان با حضور نیروهای زمینی ، دریایی و هوافضای سپاه و یگان هان های مردم پایه بسیج خبر داد.

تصوریر

آئین تجدید بیعت و میثاق با ولایت و رزمایش اقتدار بسیجیان در سیستان وبلوچستان

آئین تجدید بیعت و میثاق با ولایت و رزمایش اقتدار بسیجیان استان سیستان وبلوچستان در مصلی قدس زاهدان در پنجمین روز از هفته بسیج و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.